HTML

Kundalini jóga, a jógák ezerarcú királynője

Tenni kell, nem beszélni róla. De ahhoz, hogy lássad, érezzed, elhidd, hogy tenni kell, beszélnem kell róla, beszélnünk kell róla. Elhiszed, hogy fiatalít, energetizál, jókedvűvé tesz? Elhiszed, hogy megmozgatja az izmokat, élni akarást ad, és belső mosolyt? Ugye nem hiszed el. Nem ettől. De ha e miatt, amit itt olvasol, kipróbálod, akkor majd elhiszed. A kundalini jóga számomra az ÉLET jógája.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Olvasgatók

Tűz van

2008.06.27. 21:50 EzerArcú

A tűzlégzés az első pillanatban könnyedén megy. Mintha ezt gyakoroltam volna minden egyes nap.
Szimplán csak örülök neki.
még ezt sem kellett volna - érzem - hiszen elveszett. Úgy, mintha soha nem tudhattam volna magaménak.
"Miért is gondoltam, hogy sikerül megtartanom az érzést?"

Több volt ez annál, mint megtartás. Egyszerre volt bizonyosság és erő.

Kitartás. Ez most egy mantra, mindig elmondom magamnak közben. A jó az, amikor már erről elfeledkezek.

Csupán egy percecske volt, míg enyém volt, aztán hosszú percek, míg harcoltam érte újra.

Egyszerre szerettem és utáltam az érzést.

Azt mondják, 21 nap, míg az új szokás felépül. Gyakorlok.

Szólj hozzá!

Címkék: mantra meditáció energia gyakorlás kundalini joga tűzlégzés kundalini

A bejegyzés trackback címe:

https://kundalinijoga.blog.hu/api/trackback/id/tr68541011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása