HTML

Kundalini jóga, a jógák ezerarcú királynője

Tenni kell, nem beszélni róla. De ahhoz, hogy lássad, érezzed, elhidd, hogy tenni kell, beszélnem kell róla, beszélnünk kell róla. Elhiszed, hogy fiatalít, energetizál, jókedvűvé tesz? Elhiszed, hogy megmozgatja az izmokat, élni akarást ad, és belső mosolyt? Ugye nem hiszed el. Nem ettől. De ha e miatt, amit itt olvasol, kipróbálod, akkor majd elhiszed. A kundalini jóga számomra az ÉLET jógája.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Olvasgatók

Minden energia körülöttünk

2008.07.31. 13:09 EzerArcú

Minden energia - ezt tudjuk már általános iskola óta. De elgondolkozunk vajon rajta? Én nem. Általában nem gondolkozom reggel, csak teszem a dolgom. Illetve azt, amit dolgomnak vélek.

Viszont ma reggel elméláztam ezen, hogy minden energia. Ahogy szólok, a hangmagasság, a rezgésszám mind kifejezhető energiahullámokként, és energiaként. Amikor a reggeli tejet melegítem a mikroban, energiát közlök vele. Amikor számítógépet kapcsolok, energia kell, de nem ez a lényeg számomra, hanem hogy bizonyos helyekre érkezem, mint internetes kikötő, és ezzel "ráhangolok" bizonyos frekvenciákra, mintha rádióadóra hangolnék a kocsiban.

Vagyis amit régi energiának érzek - az energiaközlés módjai, elektromos meg hőenergia - és az új energiák - vagyis számomra az egymásra hangolás, a telefon, a dalolás rezgésszáma - mintha már nem lenne annyira különálló. Megéreztem ma délelőtt, hogy ezek mindegyike energia, csak azt érezzük réginek vagy újnak, hogy ismerjük, vagy most döbbenünk rá: EZ IS ENERGIA.

A Kundalini Jógában az a bizonyos hangolás az ONG NA MO GURU DEV NA MO mantra elmondása, pontosabban eléneklése. Olyan ez, mint amikor egy rádióadóra hangolunk, általa meglévő, lerakott tudásanyag - mint energia, ja, már nem is meglepő - elérése céljából.

Lehetséges, hogy ha valaki elmondja ezt a mantrát, akkor eléri azt, amit valaki más, mondjuk Yogi Bhajan letett, lerakott, elmondott számára?

Nem teljesen, de voltaképpen igaz. Ha én szeretek valakit, akkor a szeretetem körbelengi azt, és ha rám gondol, ha kimondja a nevem, ha dúdolja a közös dalunkat, akkor érezni véli a szeretetet, amit én valamikor - lehet előbb időben - "leraktam számára" arra a bizonyos helyre. Amit ő a nevem kimondásával elért.

Létrehoztam én is egy ilyen helyet, egy ilyen csoportot. Magamban. Azok számára, akik élesztik a tüzet magukban, hogy aztán ezernyi jó dologra használhassák. Ezt a dalt, mantrát nemsokára felrakom valahová, és linkelek majd rá.

Szólj hozzá!

Címkék: élet energia tanitas dallam tűzlégzés yogi bhajan hangolás

A bejegyzés trackback címe:

https://kundalinijoga.blog.hu/api/trackback/id/tr9594252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása